keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Tarvitsetko mainostoimistopalveluita?

Vuoden alusta asiakkaamme ovat voineet kääntyä puoleemme myös mainostoimistopalveluihin liittyvissä asioissa. Uusin telegraafilainen onkin graafinen suunnittelijamme Maarit Vähäkangas.

Maarit on hankkinut kokemusta muun muassa itsenäisenä yrittäjänä sekä Maskun Kalustetalon in-house-mainostoimistossa. Palveluvalikoimamme on Maaritin myötä laajentunut markkinointiviestinnän palveluihin.

Yritysilme on tärkein osa yrityksen visuaalista identiteettiä. Siihen liittyvät läheisesti logo ja liikemerkki sekä graafinen ohjeisto. Luottamus yrityksen toimintaan syntyy ensisilmäyksellä, jos perusasiat ovat kunnossa. Erilaiset julkaisut, esitteet, käyntikortit ja messumateriaalit ovat myös osa yrityksen näkyvyyttä.

Tarkoin valittujen yhteistyökumppaniemme kanssa tarjoamme kokonaisvaltaista markkinointiviestintää. Hyvänä esimerkkinä on sähköinen markkinointi. Toteutamme hakusana-, display-, YouTube- sekä mobiilimainontaa tarkoin valittujen yhteistyökumppaneittemme kanssa siten, että viestinnän kokonaisuus pysyy yhtenäisenä.

Samoin etenee myös nettisivuprojektimme. Projektin hallinta, rakennesuunnittelu, sisällön tuotanto sekä visuaalinen suunnittelu ovat meidän hallinnassamme.  Nettisivujen teknisen toteuttajan valitsemme asiakkaamme tarpeen mukaan. Itsestään selvää on, että uudet nettisivut ovat responsiiviset eli mukautuvat älypuhelimeen, tablettiin ja pöytäkoneelle. Käy testaamassa Telegraafin omia uunituoreita nettisivuja osoitteessa www.telegraafi.fi.

Koko homman pihvi on se, että pyrimme helpottamaan asiakkaittemme elämää. Useimmille tuotamme jo valmiiksi sisältöä eri viestinnän välineisiin ja sitä myötä tunnemme asiakkaan bisneksen. Siitä lähtökohdasta on hyvä ponnistaa ja luoda yhtä kokonaisvaltaisempaa markkinointiviestintää.


Terveisin,
Marja-Terttu
mt@telegraafi.fi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti